czwartek, 20 listopada 2014

Głośnik bezprzewodowy Bluetooth GB14-c z Biedronki

Głośnik bezprzewodowy Bluetooth GB14-c w Biedronce jest sprzedawany od 17.11.2014 r. i kosztuje 69 zł. Przenośny, doskonały na wycieczki lub piknik. Wysoka jakość dźwięku, zasięg dźwięku przez Bluetooth (wersja 2.1) 10 metrów. Czas pracy ponad 3 godziny a czas ładowania wynosi 2 godziny. Przewód USB i mini Jack w zestawie. Elegancki design z silikonową obudową. Może pełnić rolę zestawu głośnomówiącego.

Głośnik bezprzewodowy Bluetooth GB14-c z Biedronki


 Jak na maly sprzet dla mnie swietnie gra a byl mi potrzebny do S2 i do laptopa. Ladnie gra i czysto to fakt :) Bez problemu sparowalem z S2 i jest bardzo dobrze, funkcje start/pauza/next dziala bez problemu. Z laptopem podobnie ale zeby świetnie sparować musi byc blisko laptopa a potem leci bez problemu oczywiście żadnych sterowników nie trzeba. Jako zestaw głośnomówiący dziala takze bez problemu bo przetestowalem ale po omacku bo instrukcja jest do kitu ale dziala bez problemowo. Musze jeszcze przecwiczyc klikologie w malym sprzecie :D A co najwazniejsze i to przed przypadkiem trafilem na funkcje radia czego nie wyczytalem w instrukcji a mianowicie wystarczy srodkowym klawiszem kliknac pare chwil i mamy radio. Na poczatku byl duzy szum i lapalem sygnal po calym domu ale przyszla mi mysl ze pewnie dziala jak smartfon i podlaczylem kabelek (mini jack) ktory byl w zestawie i zadzialal jako antena zewnetrzna :D Testowalem glosnosc i po mojemu ma 25 stopniowa regulacje i jest bardzo wystarczajaco glosny a mam 39 m mieszkanie i wszedzie bylo slychac. Radio dziala na zasadzie jak typowo pendrive z radiem, klikajac NEXT przechodzimy do nastepnej stacji, odbior jest czysty i bez znieksztalcen :D MP3 na karcie pamieci 2 GB dziala bez problemu, dalej nie testowalem ( 4GB, 8 GB, 16 GB). Prosze pamietac ze glosnik byl kupowany pod smarfon, laptop i tablet a to mi wystarczajaco spelnia swoje zadania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz